Odczyt wodomierzy przez pracowników P.W.iK w Czechowicach-Dziedzicach odbywa się według ustalonych harmonogramów z podziałem na rejony. Odczyty wykonywane są:
- co 2 miesiące (+/- 1 tydzień) – dla odbiorców indywidualnych
- co 1 miesiąc – dla pozostałych odbiorców
W przypadku, gdy odczytywacz nie zastanie klienta w domu zostawia
powiadomienie, w takim przypadku prosimy o podanie stanu wodomierza w
terminie 3 dni roboczych.
Stan wodomierza można podać:
- osobiście w siedzibie firmy
- telefonicznie na nr 32 215 37 17
- drogą elektroniczną przez eBOK
Wszyscy nasi odczytywacze posiadają legitymację służbową oraz
upoważnienie ze zdjęciem pracownika, dokumenty są zatwierdzone przez
Prezesa Zarządu Spółki. Każda legitymacja/upoważnienie posiada numer
identyfikacyjny, za pomocą którego można telefonicznie potwierdzić
tożsamość pracownika.
W celu usunięcia awarii w domu naszych klientów jesteśmy zawsze wcześniej umówieni.
Żaden z pracowników P.W.i K. w Czechowicach-Dziedzicach nie jest
upoważniony do przyjmowania zapłaty za usługę. Wpłaty dokonywane sa
wyłącznie w Kasie P.W.i K. bądź na konto bankowe.
W celu potwierdzenia tożsamości osób lub usuwanych awarii prosimy o
kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 32 215 37 17
Poniżej wzory legitymacji i upoważnienia przedstawiciela P.W.i K. w Czechowicach-Dziedzicach Spółka z o.o.